Online Schade Melden

Soms zijn wij net als iedereen gewoon een dag vrij, of het is midden in de nacht en u wenst toch liever de schade gelijk te melden. 

Verkeer

Schades in het verkeer, bijvoorbeeld aanrijding, maar ook inbraak in de auto of diefstal van de auto, kunt u direct melden in de schadeapp. Schade melden via de schadeapp gaat makkelijk en snel. Een aantal gegevens worden namelijk automatisch voor u ingevuld. In de meeste gevallen hoeft u geen papieren schadeformulier meer in te vullen. U kunt de app downloaden via deze link https://schadeapp.nl/

Mijn Polissen

U kunt vanaf nu via mijn polissen de schade direct bij ons melden 24/7, waardoor ‘Mijn Polissen’ nog interactiever door u gebruikt kan worden: u kunt een eventuele schade voortaan ook langs deze weg bij ons melden!

Schademelden via ‘Mijn Polissen’. Bij welke verzekeringen werkt het?
U kunt via ‘Mijn polissen’ een schade melden voor de volgende verzekeringen:

Inboedel, Opstal ,Glas ,Doorlopende reis en Annulering, wanneer de verzekeringfen lopen bij NoordHollandsche van 1816.

Schademelden via ‘Mijn Polissen’. Hoe werkt het?
1.Log in op mijn polissen (de inlogcodes vindt u op uw polispas).

2.U klikt bij het hoofdstuk ‘pakketten’ op de knop ‘bekijk

3.Bij ‘polissen in pakket’ is per verzekering een nieuwe knop ‘Schademelden’ toegevoegd ;

4.U klikt op een knop ‘schademelden’;

5.U controleert  een aantal relatiegegevens  en vult die eventueel aan;

6.Vervolgens meldt u de schade door de verdere schermen in te vullen met o.a. gegevens over de schadedatum, -oorzaak, -toedracht, -bedrag e.d. en gegevens over de eventuele reparateur, de tegenpartij, de aangifte , eventuele getuigen en de verhaalbaarheid;

7.U kunt in het laatste scherm eventueel een bijlage of bijlagen (documenten, foto’s e.d.) bij de schademelding uploaden;

8.Na het invullen van de schermen worden alle ingevulde gegevens ter controle weergegeven, zodat u kunt controleren of alles juist is ingevuld;

9.U verstuurd de schadeaangifte nadat u het vinkje ‘ondergetekende verklaring’ heeft ingevuld en op de knop ‘versturen’ heeft geklikt;
10.Na ontvangst van de online schademelding, nemen wij die direct in behandeling.

Wij gaan ervan uit onze dienstverlening en bereikbaarheid met de mogelijkheid om schade ook online bij ons te melden verder voor u te hebben uitgebreid. Wij wensen u daar dan ook veel gebruiksgemak bij.

Klik op de onderstaande foto en log direct in